MORE THAN DATA

WHEN NORMALITY IS UNCERTAINTY, OUR RESEARCH REVEALS THE INSIGHTS THAT DRIVE US

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GET TO KNOW US, GET TO KNOW YOU

Tell us your concerns so that we can propose the social and market research you need

What we do

Audience research
Media analysis
We gather information about your audience to better understand who they are and what matters to them
We study how a brand's messages are reflected in different media to maximise impact.
Social change
Policy studies
We analyse the major changes and trends that are taking place in societies and how they affect us
Pre- and post-poll election surveys to investigate citizens' voting behaviour
Consumption habits
Attitudinal-brand studies
Analysis of the preferences and predispositions that buyers have when purchasing a product.
Get your values and beliefs reflected in your behaviours and attitudes.
Tailored responses
The best methodological approach for each objective

Online survey with own panel

Phone survey

Point-of-sale studies

Quality studies

UX, user experience

Focus group madrid

Co-creative workshops

Focus groups and interviews

Behavioural economics

Round Robin, virtual community

Design thinking

Eyetracking

Etnographic home and Safaris

Últimas noticias sobre temas de la actualidad

OUR DNA

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VISIÓN DISRUPTIVA

Buscamos el insight en los procesos de motivación que no siguen un curso lineal, nos adaptamos a los entornos VUCA

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INTELIGENCIA ESTRATÉGICA Y ACCIONABLE

Perspectiva del cambio a producir, análisis para una acción que marque la diferencia.

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EL MEJOR EQUIPO

Cada investigación requiere su equipo, diversidad con implicación de los cuadros senior.

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ENFOQUE INTERPRETATIVO Y NARRATIVO

Nada tiene sentido si no es interpretado desde una perspectiva de análisis, y nada tiene valor si no es narrado y puesto en forma.

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ACTITUD EMPÁTICA Y SOSTENIBLE

De confianza con el cliente, de complicidad con el consumidor y de responsabilidad con la sociedad.

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para las empresas de investigacion de mercados

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Imop INSIGHTS in figures

De la idea a la acción, avanzamos en los caminos de la investigación

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Qualitative studies in 2021

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